25 juni 2006

Flyttplaner

Jag kommer att flytta i nästa månad. Är inte så pigg på att fortsätta dela boende här i Ränneslöv med min syster och hennes pojkvän när jag ska bli morbror, och det är inte de heller. Så jag fick börja leta efter något eget istället, och det löste sig faktiskt väldigt fort - mycket snabbare än jag kunde anat. Man blir pessimistisk efter att ha sett bostadsmarknaderna i storstäder på nära håll...

Den 17:e får jag tillgång till nycklarna till min första alldeles helt och hållet egna lägenhet (tidigare har jag bara bott i studentlägenheter och andra delade boenden). Det blir en etta på 37 kvadrat i Vallberga, närmare bestämt här. Nu gäller det bara att planera inflyttningsfesten...

1 kommentar:

Anonym sa...

oooo ser fram emot inflyttningsfesten! hehe... det drä var väl en bra bild jag hade på min blogg? försökte ta med bilder så alla fanns med nånstans hehe... kan säga att jag hade NÅGRA bilder att gå igenom om man säger så... ha det bra! Cissy